2007/10/29

cyy 的信

今天看 cyy 的投影片,已經把 TOY 的部份全部結束嘍。晚上 cyy 寄了一封信來:

Josh,

I have to say sorry that I finally decided not to add your stuffs into my TOY lecture. I have read through your report. I think that it is really great. However, it might be too complex for students to fully understand your design at this point. Several issues of your design are educational such as vary-length instructions. I hope that I can cover them in the future if I am not that behind schedule.

Yung-Yu

cyy 人真是太好了 T.T。雖然還是覺得很遺憾,但我覺得 cyy 這樣的課程安排的確是合適的 XD。

--
我得想想該怎麼回比較妥當 XD。


我的回信:

老師好,

雖然有點遺憾,但我覺得老師現在的課程安排是很合適的 :)。我自己做過一份關於 TOY & TOY86 的投影片(這其實就是整個 TOY86 project 的起源),裡面仍然得把 TOY 的內容全部走過一遍,也沒辦法很仔細描述 TOY86 的各個層面。所以我先前一直想看老師會怎麼處理 TOY86 :P。

還是謝謝老師看上我們的 project,這對我們是很大的鼓勵!

-- JK

P.S. 老師的這門課肯定是系上最精彩的必修課之一!

--
這樣也算圓滿結束啦 XD。

Labels:

Blogger yen310/29/2007 1:41 pm 說:

難得的表情符號,真是個好老師

 
Anonymous Anonymous10/29/2007 2:48 pm 說:

Still, it's a great work!

辛苦啦 你已經非常威猛了!

 

<< 回到主頁